Оптовий інтернет-магазин товарів для Вашого успішного бізнесу
0 800 750 206, 38 (097) 688 66 31 Блог Прайс-листи Знижки
  • Стаємо кращими для наших клієнтів! 0% комісія при оплаті онлайн та інші нововведення
    29.10.2018 2055

    Прогрес неможливий без змін і змін. І саме ви, шановні клієнти, підказуєте, в якому напрямку нам рухатися: що поліпшити, де підправити, щоб наша співпраця була максимально приємним і комфортним для вас. Ми вдячні за вашу зворотний зв'язок і нагадуємо, що завжди відкриті для ваших зауважень і пропозицій щодо поставок бажаного товару, функціоналу сайту та інших поліпшень. У даній статті ми хочемо розповісти вам про останні нововведення на сайті, мета яких - зробити процес пошуку товару, оформлення та оплати замовлення ще швидше і зручніше. Сподіваємося, ви вже встигли оцінити їх по достоїнству!

    1. Оплата замовлення за допомогою карти Visa / MasterCard (комісія 0%)

    Які переваги оплати даними способом?

    По-перше, безвідсоткова комісія незалежно від суми замовлення. Це особливо відчутно на великих замовленнях, при оплаті яких комісія могла становити досить пристойну суму.
    По-друге, Ви моментально отримаєте повідомлення про успішну оплату і від нас, і від свого банку. Вам не потрібно чекати підтвердження або самостійно уточнювати, чи прийшла Ваша оплата.

    Як оплатити замовлення таким способом?

    Вибравши потрібні позиції на сайті, перейдіть в розділ «Кошик», введіть дані для відправки і в поле «спосіб оплати» вкажіть «Visa / MasterCard» (встановлено за умовчанням).
    Як тільки замовлення буде зібраний, посилання для переходу до онлайн-оплати прийде на вказаний вами телефон, пошту і в архів замовлень у Вашому особистому кабінеті. Клікнувши на неї, ви потрапите в сервіс онлайн-оплат, де побачите номер свого замовлення і підсумкову суму.
    Введіть дані своєї карти: 16-значний номер, термін дії та SVV-код (тризначний номер на зворотній стороні картки). Натисніть кнопку «Підтвердити оплату».
    Повідомлення про успішну оплату прийде на вказаний Вами номер телефону і пошту, а статус замовлення в особистому кабінеті буде змінений на «Оплачено».

    У разі виникнення помилки оплати зверніться в службу підтримки свого банку. Якщо помилка полягала в перевищенні ліміту онлайн-оплат, прочитайте про те, як його підвищити, тут.

    2. Додавання товарів в розділ «Вибране»

    Для зручності пошуку вподобаного вам товару на нашому сайті з'явився розділ «Вибране». Ви можете «відкладати» туди будь-який товар, щоб мати можливість потім швидко його знайти. Це можуть бути як цікаві позиції «на майбутнє», так і товари, які ви замовляєте регулярно і хочете, щоб вони завжди були «під рукою». Для додавання товару в «Вибране» натисніть іконку-сердечко на фото. Щоб переглянути весь доданий в «Вибране» товар, клікніть на аналогічний значок в правому верхньому куті. Ви можете відразу додати товар, який сподобався в кошик і перейти до оформлення замовлення, або продовжити покупки на сайті, при цьому весь доданий товар залишиться в «Вибраному». Щоб прибрати товар з розділу, натисніть іконку-сердечко на фото.

    3. Додавання товару за кодом
    Для зручності повторних замовлень одного і того ж товару в кошику є можливість додати товар за кодом, який вказаний під фото на сайті і в накладній до замовлення. Знаючи код потрібної позиції, ви можете просто ввести його в відповідне поле і не витрачати час на пошук товару на сторінках сайту. Також ви маєте можливість додати відразу кілька одиниць певного товару c допомогою наступної формули: [код_товара] x [штук]. Кожен код товару слід вводити з нового рядка.

    Чекаємо подальших зауважень і побажань, щоб ставати ще краще для Вас!