МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ 1200 ГРН
0 800 75 57 85, 38 (068) 855-00-53 Блог Прайс-листи Знижки
  • З чого почати онлайн-продажі? Корисні поради від La Prida
    18.01.2021 675

    Зараз у зв'язку з карантином, бізнесу саме час почати (або посилити) свою присутність в Інтернеті. Інтернет-торгівля підходить як для тих, хто вперше виступає в ролі підприємця, так і для тих, хто вже має за плечима бізнес-досвід. Однак перед тим, як зробити сайт або сторінку в соціальній мережі, багато хто не приділяє належної уваги опрацюванню питань, від відповідей на які багато в чому залежить успіх. Що це за питання?

    1. Чи є попит на мій товар в Інтернеті? Від того, що ви будете продавати, залежить успіх всього підприємства в цілому. Обсяг попиту допоможе визначити сервіс "Яндекс.Вордстат" - введіть запит (наприклад, "квіти Запоріжжя доставка" і подивіться, наскільки часто його набирали в пошукових системах за останній час. Також можна подивитися статистику по конкретному регіону або по всій країні.

    2. Хто мій клієнт? Які його потреби? На цьому етапі потрібно проаналізувати цільову аудиторію, визначити потреби, які вона задовольняє, купуючи даний товар. Тільки маючи розуміння аудиторії, якій продаєте, можна сформувати до неї звернення, на які люди будуть правильно реагувати.Основними характеристиками аудиторії є стать, вік, географія (особливо для локального бізнесу!), фінансове положення, сімейний стан, сфера діяльності. Наприклад, якщо ви продаєте дитячі товари (іграшки, сумочки, біжутерія), для вас найважливішим критерієм буде наявність дітей. Також дуже важливо знати потреби, бажання своєї цільової аудиторії, щоб говорити з нею на одній мові.

    3. Хто мої конкуренти? Хто орієнтований на ту ж аудиторію, що і ви? Обов'язково потрібно зробити аналіз конкурентів в інтернеті (видача Google, соц.мережі), виписати їх сильні і слабкі сторони. Для наочності дані можна оформити в простій Excel-таблиці. Звертайте увагу на їх подачу товару, тон спілкування з аудиторією, конкурентні переваги (безкоштовна доставка, подарунок до покупки, красива упаковка і т.д.)

    4. У чому моя відмінність від конкурентів? Виходячи з двох попередніх пунктів, придумати своє УТП (унікальна торгова пропозиція), яке буде вигідно відрізняти Вас від конкурентів і в той же час буде вагомим фактором для цільової аудиторії обрати саме ВАС. Наприклад, зараз в тренді "безконтактна" доставка, і для багатьох клієнтів це буде гарна перевага. Якщо ви продаєте подарунки ручної роботи, вашим УТП може бути красива подарункова упаковка; якщо ви флорист - безкоштовна листівка або теги на вибір клієнта.

    Відповівши на всі ці питання, ви сформуєте ясне розуміння: хто ви, хто ваш клієнт, що і як йому можна запропонувати, щоб закрити його потреби. Далі можна перейти до вибору майданчика для старту бізнесу в Інтернеті, про це ми напишемо в наступній статті. 

    Сподіваємося, ця інформація була для вас корисною і допоможе успішно розпочати або покращити свої онлайн-продажі!