Оптовий інтернет-магазин товарів для Вашого успішного бізнесу
0 800 75 57 85, 38 (068) 855-00-53 Блог Прайс-листи Знижки
  • Просування бізнесу в соціальних мережах: від вибору назви до запуску реклами
    23.03.2021 323

    Якщо в вас немає сайту з вашими товарами та послугами, сторінки в соціальних мережах мають стати окремими повноцінними майданчиками для прямих продажів, на яких відбуваються всі бізнес-процеси: від залучення цільової аудиторії на сторінку до обробки замовлень і роботи над повторними покупками.

    Розберемо докладно все ті нюанси, які слід враховувати при оформленні та розвитку аккаунту в Інстаграм.

    1. Перевести сторінку в Бізнес-акаунт. 

    Для цього вам необхідно мати сторінку компанії в Фейсбуці. Бізнес-профіль відкриває можливість розширеної статистики по постам і підписникам, додавання кнопок зв'язку з клієнтами (телефон, пошта, адреса), просування публікацій прямо з додатку Інстаграм.

    2. Оформити шапку профілю

    Нікнейм, аватарка, ім'я, опис - перше, що люди бачать, заходячи в акаунт. Відвідувач повинен чітко і швидко зрозуміти, чим ви можете бути корисні, бо сучасний користувач ледачий і просто піде, не намагаючись самостійно розібратися.

    • Никнейм. Якщо ви вирішили перейти з офлайна в онлайн, у вас вже є назва бізнесу, яку знають клієнти. Пам'ятайте про те, що в Інстаграмі нік профілю завжди пишеться латиницею.
    • Аватарка. Дуже добре, якщо вона вже буде доповнювати уявлення, чим ви займаєтеся. Наприклад, якщо ви продаєте біжутерію, на аватарці буде доречно зобразити якусь прикрасу. Якщо на аватарці назва магазину, стежте за тим, що вона була читабельною.
    • Ім'я акаунту. Елемент, який бере участь у внутрышньому пошуку в Інстаграм. Тому туди потрібно вписувати ключові слова, за якими аккаунт можуть шукати потенційні клієнти. ВАЖЛИВО! Якщо ваш бізнес обмежений територіально, ключовик повинен містити назву міста або населеного пункту. Наприклад, "доставка квітів Одеса".
    • Опис профілю. Найважливіший елемент на етапі знайомства з вашої сторінкою. Він повинен демонструвати вашу цінність для клієнта, особливості, знімати можливі заперечення. Текст може містити УТП, графік роботи, способи оплати - то, що, як ви напевно знаєте, важливо для вашої ЦА.
    • Блок з посиланням.  Якщо у вас немає сайту, створіть мультипосилання - міні-Лендінг, де можна вказати всі свої месенджери, соціальні мережі і, в деяких випадках, поставити навіть адресу магазину, офісу чи салону (Sendme.cc, TapLink.ru, meConnect.ru).

    • Highlights (актуальне). Може містити слайди з відповідями на типові запитання, альбоми з категоріями товарів. Обкладинки альбомів повинні гармонійно вписуватися в загальний стиль профілю.

    3. Продумати контент

    Час концентрації уваги користувачів стає все коротшим, тому так важливо з самого початку зачепити їх яскравим, красивим і корисним контентом. Існують основні типи контенту, які можна пристосувати до практично будь-якій ніші.

    Інформаційний/корисний контент

    В першу чергу, він повинен бути корисний аудиторії. Це можуть бути: новини вашої ніші, огляди трендів поради, інструкції, чек-листи, які допомагають вирішити проблеми, актуальні для цільової аудиторії навчальні відео або покрокові фото в стилі DIY

    Репутаційний/експертний контент

    Хваліть себе! Якщо ви пройшли якийсь курс з підвищення кваліфікації, відвідали тематичний семінар або навіть створили свою навчальну програму, розкажіть про це передплатникам і підвищіть свою експертність в їхніх очах. Також можна показати залаштунки вашого бізнесу - процес створення товару, секрети і фішки, фото з виробництва

    До речі, фото з особами отримують на 38% більше лайків, ніж фото без них. Цей факт вже достатня підстава для того, щоб використовувати тактику в своїй стратегії.

    Разважальний контент 

    Він дозволяє аудиторії не нудьгувати. Ми залучаємо пасивного читача в спілкування, підвищуючи його лояльність. До розважального контенту відносяться:

    • опитування, питання, тести (в постах, через стікери в Stories). Вони допомагають зміцнити і зібрати потрібну зворотний зв'язок від аудиторії: дізнатися її думку про ваші товари / послуги, зрозуміти, як їх можна поліпшити, що користується більшим попитом
    • конкурси, розіграші - підвищують охоплення і залученість аудиторії. Цікавий формат аукціону і антиаукціону в коментарях. Він передбачає певний лот (товар, послугу), ціна за який йде на збільшення (аукціон) або зниження (антиаукціон) з певним кроком.
    • ситуативний маркетинг. Це контент, за допомогою якого обігруються цікаві новини або актуальні інфоприводи. Наприклад, коли на початку карантину люди запасалися туалетним папером, деякі сторінки, що пропонуюсь оригинільні букети та бокси з солодощами та закусками до алкоголю зробили "карантинні" подарункові набори, в складі яких були туалетний папір, антисептики, маски і рукавички. При грамотній подачі підписники і посміються, і оцінять вашу дотепність.

    Продаючий контент

    Ось ми отримали довіру за допомогою інформаційного і репутаційного контенту, заручилися лояльністю завдяки розважальним постам, тепер можна і продавати. Що відноситься до продаючого контенту?

    • конкретні торговельні пропозиції, акції, інформація про знижки і розпродажі
    • відгуки та фото реальних клієнтів, в ідеалі доповнені розповідями про досвід використання і про те, як вони вирішили свою проблему за допомогою товару. Заохочуйте користувачів створювати контент з вашим продуктом за допомогою подарунків, знижок
    • соціальні підтвердження, які говорять, що ваш товар або послуга популярні і їх купують (фото блогерів, лідерів думок, знаменитостей з товаром)
    • відповіді на найбільш поширені питання (щодо способів оплати, доставки, гарантій, термінів виконання послуги і т.д.)
    • анонси нових товарів або послуг
    • опис ключових переваг вашого товару, магазину

    4. Безкоштовні способи просування

    Відразу варто сказати, що через постійне урізання органічних охоплень з боку Інстаграм безкоштовного просування недостатньо для стабільного припливу клієнтів, особливо на старті. Але ці методи добре працюють як додаткові способи залучення підписників і клієнтів.

    Добре оформлена шапка профілю і візуально красиво оформлена сторінка теж вас просувають. Чим більше людей підпишеться на вас при переході на профіль, тим більше в результаті купить.

    • Nametag або інстаграм-візитка - інструмент, який допомагає перетворити офлайн-клієнтів в підписників вашого профілю. Вона створюється в налаштуваннях вашого профілю і працює по типу QR-коду: людина сканує візитку камерою телефону і потрапляє на вашу сторінку у застосунку. Які варіанти використання? Nametag можна надрукувати на візитках, упаковці, на плакаті, який можна повісити прямо в магазині (тоді відвідувачі зможуть «просканувати» nametag і відразу вас знайти). Крім того, візитку можна додавати в свої e-mail-розсилки та надсилати людям в месенджери, якщо ви збирали у клієнтів телефони/пошти.

    • Чати в Інстаграм. Стікер чату в Stories допомагає створювати невеликі (до 32 осіб) міні-спільноти підписників для спілкування, інформування про нові товари, акції та знижки. Чатів можна створити дуже багато, і кожен - під свою мету і аудиторію. Користувач може додатися в чат а) самостійно (наприклад, якщо аккаунт з жіночими аксесуарами створив в Сторіс чат для тих, кому цікаві прикраси для волосся) б) ви додаєте учасників вручну (наприклад, чат для підписників, які вже здійснили покупку для прогріву до повторних операцій). Детальніше про ідеї використання цього інструменту можна почитати тут.
    • Хештеги, геотеги не принесуть багато підписників, але, як то кажуть, їсти не просять. Є люди, які шукають потрібну їм послугу за хештегом, клікаючи на цікаві пости у видачі. Більш цікава їхня функція в якості інструменту для перелинковки. Створіть свої унікальні теги для рубрик, а потім вставляйте їх в тематичні публікації, щоб передплатники швидко знайшли інші пости по цій темі і затрималися на вашій сторінці довше - це позитивно позначиться на ранжируванні.
    • Зовнішні посилання на Instagram (на сайті, в інших соц.сетях, в email-розсилках, месенджерах).
    • Взаємний піар, гостьові пости - шукайте магазини приблизно свого розміру і домовляйтеся про взаємні згадки і будь-які спільні активності. Це вигідно обом сторонам. Наприклад, обліковий запис, який продає біжутерію, може рекламувати сторінку з аксесуарами для волосся і навпаки.

    5. Платные способы продвижения

    Про них можна написати велику окрему статтю, тому пройдемося тезисно.

    Реклама у блогерів.

    Довіра до традиційної реклами поступово знижується. Зате підписники із задоволенням прислухаються до думки блогера, якому довіряють, Influencer-маркетинг найкраще працює в сферах бізнесу, де споживач вибирає очима. Зараз вже складно знайти хорошого блогера, який працює за бартером, більшість лідерів думок просять в якості оплати фіксовану ставку + товар. Як же знайти лідера думок, співпраця з яким принесе користь бізнесу?

    • проаналізуйте своїх існуючих клієнтів і їх сторінки - можливо, серед них є микроблогери з декількома тисячами передплатників і вище, які залишилися задоволені вашою послугою і готові порекомендувати вас безкоштовно або за невелику суму
    • дізнайтеся у існуючих передплатників через опитування, кого вони фоловять (якщо у вас локальний бізнес, цікавтеся місцевими блогерами)
    • розпитайте в спеціалізованих каналах про ефективність того чи іншого блогера для вашої ніші. Наприклад, в телеграм-чаті Top Bloggers Ua (https://t.me/joinchat/HJYh91MfPDjuv5vMr45ZoQ)
    • біржі блогерів. З їх допомогою ви зможете швидко знайти професійного блогера, відповідно ваших критеріїв. Плюс такого способу полягає в можливості укладення безпечної угоди. Існуючі біржі: LabelUp, Adstamer, Epicstars, Vlogster, Get Blogger, Plibber, DealWay.

    Таргетована реклама тв кнопка "Просувати"

    Інстаграм постійно "закручує гайки" органічному просуванню постів для того, щоб все більше людей використовували офіційну платну рекламу. Але і сам інструмент дійсно виправдовує витрати, якщо їм грамотно користуватися.

    Для користувачів з бізнес-профілем доступна кнопка «Просувати» під кожним постом. З її допомогою створюється реклама без використання рекламного кабінету на Facebook. Що дає такий метод просування?

    • реклама показується тій цільової аудиторії, яку ви самі обираєте в налаштуваннях (за статтю, віком, гео, інтересами)
    • можна налаштувати рекламу на сайт, на профіль Інстаграм чи із закликом написати в Інстаграм Директ
    • швидкий запуск і вимірний результат

    Набагато більші можливості надає запуск таргетированной реклами через Facebook Ads Manager, особливо якщо у вас є сайт з налаштованим на ньому пікселем. У рекламному кабінеті Facebook складніше розібратися, але цей інструмент надає більше інтересів і демографічних даних для налаштування реклами.

    Сподіваємося, наша стаття була корисна для вас і допоможе вам почати просування своєї сторінки або зробити його ще більш ефективним!