МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ 1200 ГРН
0 800 21 24 78, 38 (097) 688-66-31 Блог Прайс-листи
  • Маски багаторазові з принтом: не лише необхідність, а й стильний аксесуар
    16.06.2020 914

    Мало кого сьогодні можна зустріти на вулиці без захисної маски для обличчя. І справа не обмежується стандартними медичними, багато хто намагається зробити її частиною свого стилю: надягають маски для обличчя з принтом, прикольними мордочками, написами та іншими особливостями. Але в Європі, США і особливо в Азії вони стали обов'язковим атрибутом щоденного образу задовго до початку пандемії COVID-19. Давайте розберемося, чим обумовлено це явище і які шанси, що ця мода приживеться і у нас.
     

    Маски для обличчя: тренд родом з Азії

    Коронавірус забезпечив повний sold-out масок в аптеках і онлайн-магазинах, породив величезну кількість спекулянтів і безпрецедентний попит, причому не тільки на медичні маски, але і дизайнерські. Вони стали не лише предметом першої необхідності, а й модним аксесуаром, на який звернули увагу дизайнери, зірки шоу-бізнесу та модні інфлюенсери.
     

    Як пише видання The Blue Print, коріння цієї тенденції йдуть в 2002 рік. Тоді південно-східну Азію охопила атипова пневмонія, яка викликана коронавірусом SARS-CoV. З тих пір звичка носити маски глибоко вкорінилася в повсякденні жителів азіатських країн. Японські модники першими почали експериментувати з кольорами і стилем масок, які вважалися популярним аксесуаром без всяких епідемій. У 2011 році видання News Post Seven провело власне дослідження і з'ясувало, що 30% опитаних молодих людей з наймоднішого району Токіо Шібуйя одягають маски з причин, не пов'язаних з небезпекою заразитися або отруїтися. Хтось це пояснював тим, що їм здається, ніби в масці їх обличчя здається миниатюрнішим, інші говорили, що так простіше приховувати емоції. Також маска дозволяє зберігати високий рівень анонімності в публічних місцях, приховати проблемну шкіру і навіть відсутність макіяжу. А ще, на думку деяких, маска надає її власникові загадковості і таємничості.
     

    І бренди туди ж: маски для обличчя в модних колекціях

    Поступово маски почали кастомізувати і носити прихильники стилю Харадзюку, металісти і любителі корейської попси. Для популяризації цього аксесуару чимало зробив Парк Чжи-Мін з групи BTS, так що в підсумку хірургічні маски з логотипом бойз-бенду з'явилися в продажу на Amazon. В останні роки західні люксові бренди, які бажають вкорінитися на східному ринку, теж підхопили цю фішку (Marcelo Burlon, Off-White). Моду підтримали і зірки: Аріана Гранде, Біллі Айлиш і k-pop-групи на кшталт BTS. І все це відбулося ще до перших повідомлень про CoViD-19.
     
     
    Не виключено, що в майбутньому, коли пандемія закінчиться, а звичка носити маску залишиться у всьому світі - ще більше брендів представлять в своїх колекціях цей практичний аксесуар. У будь-якому випадку, вона приживеться в гардеробі людей, небайдужих до епатажу та екстравагантності в образі.