МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ 1200 ГРН
Безкоштовний дзвінок по Україні: 0 800 21 24 78, 38 (097) 688-66-31
  • 19.03.2020 1291

    Чарльз Дарвін говорив, що виживають не найсильніші або розумні, а ті, що швидко адаптуються до змін. Той же підхід діє і в бізнесі. Ситуація у світі і жорсткі заходи диктують підприємцям свої правила. Але до них можна не просто пристосуватися, а й отримати користь і вивести свій бізнес на новий рівень! Адже будь-яка криза - це завжди можливість для багатьох компаній вистрілити, стати більше, відірватися від конкурентів, знайти і освоїти нові точки росту.

    Якщо до введення карантину Ваш магазин працював тільки офлайн і його роботу довелося призупинити, найочевидніша точка росту - налагодити онлайн-продажі і надалі отримувати прибуток! Онлайн-продажі зараз переживають період різкого зростання: не дарма найбільший в світі інтернет-рітейлер Amazon.com має намір додатково найняти 100 тис. (!) Складських працівників і кур'єрів в США в зв'язку з ростом онлайн замовлень на тлі спалаху коронавирусу.
    Купівельні потреби залишаються, поштові служби працюють в звичному режимі, так що b2c-бізнес, який є в онлайні, може продовжувати функціонувати в нових умовах.

    Для тих, хто раніше приваблював покупців в магазини на ринках або в ТЦ, неминуче постає питання про організацію майданчика для прийому онлайн-замовлень і залучення клієнтів в Інтернеті. І більшість, насамперед, подумають про те, щоб завести сторінку в Інстаграм: швидко, просто і недорого. Але чим небезпечно робити аккаунт в соціальні мережі основним майданчиком продажів у довгостроковій перспективі для бізнесу?

    Це НЕ ВАШ ресурс, усі права на ваш контент мають соцмережі. В один момент всі ваші зусилля в соцмережах можуть піти прахом, якщо ви свідомо або через незнання порушите угоду користувача і отримаєте блок або ваш аккаунт зламають.

    Свій власний сайт - це той ресурс, який повинен лягати в стратегію довгострокової присутності в інтернеті. Авжеж, це не так блискавично, не настільки дешево, як завести сторінку в соціальній мережі, але саме сайт стане надійною основою вашого онлайн-бізнесу і надасьб набагато більші можливості для залучення і утримання клієнтів.
    Переваги сайту для переведення бізнесу в онлайн-середовище:

    1. Право власності. Будучи повноправним власником сайту, ви можете його продати, розмістити на ньому рекламу, перенести на інший хостинг.
    2. Можна реалізувати власний дизайн і функціонал. Сучасні CMS надають широкі можливості для цього.
    3. Широкі можливості для просування. За наявності сайту в вашому розпорядженні безліч каналів і інструментів для залучення клієнтів: SEO-просування в органічному пошуку Google, контекстна реклама, SERM, ті ж соцмережі.
    4. Можливість налаштування аналітики. Встановивши на сайт код Google Analytics, ви зможете відслідковувати ефективність проведених акцій, каналів просування і поведінкових факторів, щоб більш раціонально використовувати бюджет. У соцмережах є тільки розділ статистики, і він дає вельми обмежені дані.
    5. Додаткові інструменти для підвищення чека. На сайті можна підключити інструменти які допоможуть підвищити середній чек і виручку. Наприклад, пуш-повідомлення про акції, автоматичні рекомендації додаткових товарів, створення знижок за промокодом і багато іншого. Окремі розділи про спеціальні умови для постійних клієнтів, умови оплати і доставки також суттєво впливають на продажі. Сайт - це як особистий помічник в магазині, який підкаже, проконсультує і прийме замовлення. А ще він працює 24 години на добу без вихідних.
    6. Сайт допоможе не втратити клієнтів. Навіть якщо акаунт у соціальних мережах заблокують, клієнти завжди зможуть зайти на сайт і оформити замовлення. А в системі управління сайтом у вас завжди збережуться контакти ваших клієнтів і ви в будь-який момент зможете зв'язатися з ними.
    IT-відділ компанії La Prida пропонує розробку і наповнення Вашого власного сайту під ключ, щоб ви могли продовжити торгівлю не дивлячись ні на які карантини! Послуга включає такі етапи:
    1. Створення сайту
    2. Підбір доменного імені сайту
    3. Розробка фірмового логотипу сайту
    4. Графічне наповнення (банера, фото категорій)
    5. Створення фотографій для карток товару
    6. Наповнення сайту товарами (завантаження фото, написання характеристик)
    7. Наповнення сайту унікальними текстами
    8. Оплата доменного імені сайту (1 рік)
    9. Оплата конструктора сайту (1 рік)
    10. Створення облікового запису Google, прив'язка до сайту і первісна настройка сервісів (Google Analitics, Google AdWords, Gmail)

    Якщо ви хочете вийти на новий рівень і продовжити розвивати бізнес онлайн, зв'яжіться з нами:
    • 0 800 21 24 78 (дзвінок безкоштовний по Україні)
    • 38 (097) 688-66-31 (Viber, Telegram, WhatsApp)

    Бажаємо здоров'я і продуктивного карантину!